ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

PETYCJE

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2019-04-02 13:20:15

Podstawa Prawna

Petycje:
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2014 r. poz. 1195) określa zasady składania i rozpatrywania petycji oraz sposób postępowania organw w sprawach dotyczących petycji.
Przedmiotem petycji może być żądanie, w szczególności, zmiany przepisów prawa, podjęcia rozstrzygnięcia lub innego działania w sprawie dotyczącej podmiotu wnoszącego petycję, życia zbiorowego lub wartości wymagających szczególnej ochrony w imię dobra wspólnego, mieszczących się w zakresie zadań i kompetencji adresata petycji.
O tym, czy pismo jest petycją, decyduje treść żądania, a nie jego forma zewnętrzna.

Załatwienie petycji:
Adresat petycji, który jest niewłaściwy do jej rozpatrzenia, przesyła ją niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, do podmiotu właściwego do rozpatrzenia petycji, zawiadamiając o tym równocześnie podmiot wnoszący petycję.
Adresat ma obowiązek poinformowania autora petycji o sposobie jej rozpatrzenia.
Petycja nie zawierająca oznaczenia podmiotu oraz adresu wnoszącego, pozostaje bez rozpoznania.
 
Złożenie petycji nie podlega opłacie skarbowej.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Sulęcin
Osoba, która wytworzyla informację: Iwona Kaszuba Data wytworzenia informacji: 2019-04-02 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Iwona Kaszuba Data wprowadzenia do BIP 2019-04-02 13:20:15
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Stasiukiewicz Data udostępnienia informacji: 2019-04-02 13:20:32
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Stasiukiewicz Data ostatniej zmiany: 2019-04-02 13:20:32
Artykuł był wyświetlony: 87 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Sulęcinie
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu